برگزاری دوره ها، سمینارها و همایش ها

گستردگی دانش، تنوع موضوعات و قدمت مطالعات در حوزه ایمنی و آتش نشانی، نقش فراگیری اصول و استانداردهای این حوزه را بیش از پیش روشن می سازد.

مشخصا، تغییرات تکنولوژیکی که با سرعت بسیار بالایی در دنیا اتفاق می افتد از یکسو و ورود نیروهای تازه نفس به ناوگان ایمنی و آتش نشانی از سوی دیگر، بیانگر اهمیت استمرار و بازنگری در برنامه ریزی های آموزشی این حوزه است.

علاوه بر آموزش های عمومی که به افزایش آگاهی و ارتقای ایمنی در سطوح شهرها می انجامد، استفاده از نتایج مطالعات صده های اخیر، استانداردهای بین المللی بروز، دستورالعمل های طراحی، هندبوک ها و قوانین اجرا در کنار دانش و تجربه عملیاتی در سطوح ملی و بین المللی، فضای مناسب را در اختیار کلیه فعالین شاخه های تخصصی عرصه ایمنی و آتش نشانی،  قرار می دهد. 

واحد آموزش آریا کوشا پادرا، با تکیه بر تجربه ده ها حضور در صنعت اطفای حریق و ارتباط با نخبگان و کارشناسان زبده ایمنی و آتش نشانی، به طور مستمر اقدام به شناسایی نیازهای جامعه نموده و برگزاری دوره های متنوع آموزشی، سمینارها و همایش های علمی،پژوهشی و کاربردی را با همکاری نهادهای معتبر و مدرسین کارکشته حوزه حریق در دستور کار قرار داده است.

همچنین، با بهره گیری از سبقه تولیدی و صنعتی کارشناسان شرکت و در جهت افزایش توانمندی های عملیاتی صنعت تولید تجهیزات آتش نشانی، دوره های تخصصی فنی-مهندسی، تولید و مدیریت واحدهای صنعتی به صورت عمومی یا اختصاصی برای تولیدکنندگان صنعتی تدوین و اجرا می گردد.

همکاری با سازمان ملی استاندارد در زمینه آموزش مدیران کنترل کیفیت شرکت های متقاضی پروانه استاندارد، همکاری با دانشگاه جامع علمی-کاربردی آتش نشانی و سازمان آتش نشانی، مشارکت در همایش ها، مسابقات طراحی محصول و استارتاپ های حوزه حریق و برگزاری سمینارهای متعدد تخصصی در کل کشور از جمله فعالیت های واحد آموزش شرکت آریا کوشا پادرا در سنوات گذشته بوده است.

ارتباط مداوم با مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی همچنین همکاری با اساتید، مدرسین، نخبگان و کارشناسان مجرب حوزه ایمنی و آتش نشانی در سنوات گذشته، همواره در صدر سیاست گذاری های واحد آموزش شرکت آریا کوشا پادرا قرار داشته که به آن می بالیم. در همین راستا، شرکت آریا کوشا پادرا با افتخار از هرگونه همکاری در برنامه های آموزشی و پژوهشی با کلیه فعالین این حوزه و علاقمندان به ارتقای صنعت ایمنی استقبال می نماید.

معتقدیم تمامیت و اهتمام در مسیر آموزش که به جامعه ای آگاه از مخاطرات حریق و کارشناسانی زبده و عالم، همگام با استانداردها و اصول روز بین المللی می انجامد، موثرترین ابزار دستیابی به شهرهای ایمن و به دور از هرگونه آسیب ناشی از حریق خواهد بود.

دوره های برگزار شده اخیر

دستاوردها و فعالیت های واحد آموزش شرکت آریا کوشا پادرا

– برگزاری دوره های تخصصی استاندارد و کنترل کیفیت با همکاری سازمان ملی استاندارد

 -نیازسنجی و  برگزاری دوره های آزاد علمی، فنی، عملی و کاربردی با همکاری دانشگاه علمی-کاربردی آتش نشانی

– برگزاری دوره های عمومی ایمنی و آتش نشانی

– مشارکت در مسابقات استارتاپی و معرفی اختراعات و پروژه ها به سرمایه گذاران بخش خصوصی

– جذب، سنجش و معرفی اساتید و مدرسین

– برگزاری سمینارها و کارگاه های تخصصی علمی و فنی-مهندسی

– برگزاری دوره های تخصصی توسعه محصول

–  برگزاری دوره های تخصصی مرتبط با فرایندهای تولید

–  برگزاری دوره های توانمندسازی واحدهای مختلف مجموعه های تولیدی

–  برگزاری دوره های مدیریت پروژه مبتنی بر استانداردهای بروز دنیا

 – تدوین سرفصل های آموزشی جدید با همکاری سازمان آتش نشانی، پیشگیری، عملیات، فرهنگی-اجتماعی سازمان های آتش نشانی

– تالیف، انتشار و مشارکت در تولید محتوای آموزشی و عمومی، جزوات آموزشی، کتب و نشریات علمی و تخصصی

با ما در تماس باشید

برای اطلاعات بیشتر جهت خدمات آموزشی ٬ مشخصات خود را پرکنید.